ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ: ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ

Τι ή ποιοι μπορεί να ευθύνονται που η δική μας πολιτεία δεν είναι η ιδανική;

Θα μπορούσαμε άραγε να εγκαθιδρύσουμε την ΙΔΑΝΙΚΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ;

Διασφαλίζεται σήμερα ΕΛΛΗΝΑ μου το δίκαιο;

Αδελφέ μου δημόσιε υπάλληλε και μη, για ότι μας συμβαίνει φταίμε εμείς οι ίδιοι διότι εμείς το επιτρέπουμε, εμείς είμαστε οι υπεύθυνοι για το σημερινό επίπεδο του βίου μας, εμείς σταματήσαμε να βλέπουμε να ακούμε και να σκεπτόμαστε (κάνε πως δεν βλέπεις, πες ότι δεν άκουσες, μην το σκέφτεσαι, κάθε εμπόδιο σε καλό και άλλα διάφορα που μας έμαθαν να λέμε…)

Είμαι σίγουρος ότι αν σου δινόταν η ευκαιρία θα έκανες το καλύτερο για εσένα και τους γύρω σου αλλά σου είπαν ότι δεν έχεις άλλη ευκαιρία και ότι δεν θα ανακάμψεις ποτέ.


Έλα όμως που υπάρχουν τεράστια στοιχεία και ατράνταχτες αποδείξεις που αποδεικνύουν το αντίθετο!!!

Σε μια ιδανική πολιτεία, τα σώματα ασφαλείας είναι υπεύθυνα για την διατήρηση της τάξης και την αποτροπή οποιασδήποτε ενέργειας η οποία είναι απειλή για τους πολίτες ή ακόμα και τον χώρο που διαβιώνουν, με απαραίτητη προϋπόθεση την ορθή τήρηση του νόμου με ΑΞΙΕΣ, με ΑΡΧΕΣ, με ΝΟΜΟΥΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ.


Άκου αδελφέ μου, άκου και σκέψου, κοίτα τις ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ και θα καταλάβεις τα ΠΑΝΤΑ.

Η ένωσή μας είναι η δύναμή μας, ΕΣΕΝΑ περιμένω εγώ και άλλοι πολλοί!!!

ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ αποδεδειγμένα πια ο μονόδρομος της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ μας.


Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
Η ΝΟΜΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ




Συντάκτης: Σταύρος Παπαδόπουλος



Δημοσιεύστε ένα σχόλιο

Νεότερη Παλαιότερη
advertisment